Ерекше білім беру қажеттіліктері бар бала: аутист қарапайым мектепте оқи ала ма?
Жалпы білім беретін мектептің оқу процесіне даму ерекшеліктері бар балаларды қосудың орындылығы, артықшылықтары мен кемшіліктері, сондай-ақ осы енгізудің салдары ұзақ уақыт бойы психологтармен айналысады.
Мектепте аутист балаларды оқыту: қарапайым балалармен бірге мектепке баратын ерекшеліктері бар бала түзету мектебінің түлегіне қарағанда қоғамның бір бөлігі ретінде таныс және оңай болады.
Әрине, жалпы білім беретін мектепте ASD бар баланы табу академиялық дағдыларды тиімді оқыту туралы айтпайды. Ресурстық сынып, бейімделген бағдарлама және тәрбиешінің көмегі, рөлдік модель ретінде әрекет ететін әдетте дамып келе жатқан балалардың болуы, сондай-ақ қарым-қатынас ортасы сияқты ерекше жағдайларды жасау ASD бар балаға мектеп бағдарламасын сәтті игеруге көмектеседі. Бұл коммуникативтік мінез-құлықты қалыптастыруға, өмірлік белсенділікті кеңейтуге ықпал етеді