Ақмола облысы білім басқармасының «Егіндікөл ауданы, Егіндікөл ауылы, №19 психологиялық – педагогикалық түзету кабинеті» коммуналдық мемлекеттік  мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Кабинет психолого -  педагогической коррекции №19, село Егиндыколь, Егиндыкольский район» управления образования Акмолинской области

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балалар сөйлеуінің даму кезеңдері.

03.02.2021

Балалар сөйлеуінің даму кезеңдері. 1 бөлім: 0-ден 3 жасқа дейін.

Кез-келген ана, әрине, әрқашан сұрақ мазалайды: баласы дұрыс дамып жатыр ма, болашақта мектепке барғанда проблемалары болады ма, маманнан кеңес алу керек пе, "әлі кеш емес"? Осы мақалада біз сіздің кейбір күмәніңізді осы мәселе бойынша жоюға тырысамыз.

Алайда, есіңізде болсын: балалар, суға үлгерімдері төмен бір жас кезеңінде топқа жатады, олар болуы мүмкін консультированы балалар психологпен және логопедпен.

Сонымен, өмірдің 1 айының соңында сау бала онымен қарым-қатынасқа жауап береді: жылауды тоқтатады, ересек адамға назар аударады.

2 ай қарым - қатынас кезінде күлімсіреуімен сипатталады, ал 6 аптада бұл "ауыздың назарын", ал 8 аптада-табиғи күлімсіреу болады.

3 ай. Ересектермен, "гуканиямен"қарым-қатынаста Жандану кешені бар.Мұндай дыбыстар күлімсіреуге реакция және ересек адамның баламен сөйлесуі, дауысты дыбыстар, сондай-ақ г, к, н дауыссыз дыбыстары басым болады.

4 ай. Алғашқы күлкі пайда болады - ересек адаммен эмоционалды қарым-қатынасқа жауап ретінде ШЫҢҒЫРУ, ал 16 аптаға дейін күлкі ұзаққа созылады.

5 ай. Бала дыбыстың бағытына жауап береді," ән айтады", дауыстың интонациясын өзгертеді.

6 ай. Осы уақытқа дейін сау баланың алғашқы ба немесе ма буыны пайда болады. Айналдырылған сөйлеуді бастапқы түсіну бар: бала ересек адамның дауысын тыңдайды, интонацияға дұрыс жауап береді, таныс дауыстарды біледі.

7 ай. Бала ересектермен ойын іс-әрекетіне дайын, басқалардың назарын аудару үшін әртүрлі дауыстық реакцияларды қолданады.


8 ай. Бейтаныс адамға реакция бар. Бұл уақытта сөйлеудің қалыпты дамуының маңызды көрсеткіштерінің бірі-мылжың, яғни.бірдей буындардың қайталануы: ба-ба, иә-иә, па-па және т. б. сөйлеуде дыбыстар қолданылады: P, B, M, G, K, E, A.

9 ай. Бала қимылмен белсенді қарым-қатынас жасайды, қуанышпен "ладушки"ойнайды.

10 ай. Бұл кезеңде нәресте қарым-қатынаста кем дегенде 1-2 "жалған сөздерді" қолданады (мысалы, ляля, баба), белгілі бір жағдайда түсінікті.

11 ай. Ол белгілі бір жағдайда түсінікті кем дегенде 3 "жалған сөздерді" қолданады.

1 жыл. Осы уақытқа дейін қалыпты дамып келе жатқан бала 3-4 "жалған сөздерді" қолданады, жеке сөздерді түсінеді, оларды белгілі бір заттармен байланыстырады. Қимылмен сүйемелденетін қарапайым нұсқауларды түсінеді ("ананы сүй", " әкем қайда?", "қалам бер","болмайды").

1 жыл 3 ай. Сөздік қоры 6 сөзге дейін артады, бала түсінеді

қимылсыз қарапайым нұсқаулық, суретте бейтаныс сөздер көрсетілген.

1 жыл 6 ай. Дененің бір бөлігін, 7-20 сөздік қорын көрсетеді.

1 жыл 9 ай. Дененің үш бөлігін көрсетеді, екі сөзден тұратын сөйлемді қолданады ("Мама, ди!"- "Мама, дәлелде!", "Ляля бер" - "қуыршақ бер"). Сөздік қоры 20 сөз.

2 жыл. Бұл кезеңде сау бала дененің бес бөлігін көрсетеді, кем дегенде 50 сөзден тұратын сөздік қоры бар. Бала екі сатылы нұсқауларды түсінеді және дұрыс орындайды ("ас үйге барып, шыныаяқ әкел"), мен, сен, мен, сөйлемдер екі сөзден тұрады. Екі жылға бала меңгереді дыбыстар: п, б, м, ф, в, т, д, н, к, г, х. Ысқырықты дыбыстар (с, з, ц), шипящие(ш, ж, ч, щ) және сонорные р, л), ол, әдетте, өткізіп алса немесе ауыстырады.


2 жыл 6 ай. Сөйлеуде мен, сен, мен есімдіктерін дұрыс қолданады; екі санды дұрыс ретпен қайталайды, "бір"ұғымы бар. Бала әртүрлі жағдайларда әрекеттердің белгіленуін түсінеді ("кім отыратынын, кім ұйықтайтынын көрсет"), әдеттегі нақты жағдайдағы предлогтардың мағынасы ("Сіз не үшін отырасыз?"). Дыбыстарды дұрыс айтады: с, з, л.

3 жыл. Сөздік қоры 250-700 сөзден тұрады, бес-сегіз сөзден тұратын сөйлемдерді қолданады, зат есімдер мен етістіктердің көптігін игерді. Бала өз атын, жынысын және жасын атайды; қарапайым предлогтардың мағынасын түсінеді - "кубикті шыныаяққа сал", "текшені қорапқа сал" сияқты тапсырмаларды орындайды, сөйлемде қарапайым предлогтар мен одақтарды қолданады, өйткені егер, қашан. Бала суреттерге сүйене отырып және онсыз оқылған қысқа әңгімелер мен ертегілерді түсінеді, өзінің және басқалардың айтылуын бағалай алады, сөздердің мағынасы туралы сұрақтар қояды.

 

Сәттілік тілейміз!

Просмотров: 960


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст